Geoblog.pl    millagreg    Podróże    W drodze    MONGOLIA

MONGOLIA

Mongolia
Mongolia, Ulaan Baatar Hoto

Haajj, dotarlismy wreszcie do Ulaan Baatar, jest 7 rano siedzimy na darmowym necie :)) w naszym nowym hostelu i czekamy, az Pan zmieni nam posciele i posprzata pokoj.
Troche czasu zajelo przyjechanie tu chociaz to tylko 1100km z Irkucka, na granicy stalismy okolo 10 godzin, jajo mozna bylo zniesc.
Mielismy 4-osobowy lux przedzial, bo na trasach miedzynarodowych nie mozna kupic biletow 3 klasy. Tak wiec spedzilismy urocze:)) 1,5 dnia z fajna para Nowozelandzko - angielsko australijska :))tzn. Alan urodzil sie w Nowej Zelandii tam dlugo mieszkal pozniej 9 lat byl w Australii, nastepnie wyjechal do UK tam poznal Jane i teraz oboje wybrali sie na wycieczke transsibem, swoja podroz koncza w Hongkongu, a nastepnie leca pomieszkac rok w Australii :)) takim to sie zyje :P.Dostalismy mnostwo jakze cennych uwag i rad dotyczacych Nowej Zelandii, wiec okolo lutego atakujemy :)).
A i zapomnielismy dodac, ze na granicy stalismy min. przez paru angielskich osiolkow, ktorzy nagle zauwazyli, ze wiza rosyjskaim sie skonczyla i musza zostac i ja przedluzyc co bedzie troche kosztowalo.
Ok teraz sie zegnamy,zdjecia dodamy pozniej bo musimy sie wykapac :D i rozpakowac i idziemy zwiedzac :*

P.s. Tesknimy za Wami wszytskimi bardzo, jestesmy spragnieni smsow od Was (nie zawsze mozemy wejsc na bloga) tak wiec prosze nam donosic o swoich sprawach,nie obiecujemy ze odpiszemy bo troche drogo ale milo nam bedzie wiedziec co u Was.

P.s.2 i wiadomo kto teraz pisal :D MILARON!!!!!!!!! haaaaahaaa.

P.S Kasienko kochana musisz jechac do Ruskich( na Syberie najlepiej) tam jest starsznie (wg nas) wiec powinno Ci sie podobac :*:* calusow milion.

P.S. Mimi to pewnie moj mamaron(albo MONIA:) ) nie bij Frani prosze :*

P.S luk: wzielibysmy trochu tego gazu ale z nimi nie da sie wiele zalatwic :)), a Pani w pociagu co z ochrony byl hahaha caala droge jadla slonine - Zdrowa kobita

Mimi
Mimi - 2008-09-02 07:51
Bingo!

rabe
rabe - 2008-09-02 09:50
Grzałka, kup taki wóz - na zawody będziemy mieli:)

jurek
jurek - 2008-09-02 09:57
Nie za mocno w luxusach opływacie? to miala być szkoła życia :)

Kacha
Kacha - 2008-09-02 10:47
To prawda, ta Wasza podróż będzie moją gwarancją na przyszłe me ewentualne wypady w świat.... Proszę więc robić listę w kajeciku gdzie Wam się nie podobało - TAM JADĘ JA! :))
Z tą Syberią to nie skomentuję.....
Na zdjęciach wyglądacie jeszcze radośnie. Oby tak dalej! :)

aska
aska - 2008-09-02 10:47
milaron ja wroce do domu to porzadny przeglad franii zrobie, napewno royala i innych nowinek jej nie zabraknie ;) pierzasty tam na milarona uwazaj, zeby sie nie zgubila na tych stepach! ;)

Ciocia Gruba
Ciocia Gruba - 2008-09-03 09:16
Ano witajcie POdróżnicy! Musicie koniecznie uzupełnić wpis, bo nie ma komentarza i zdjęć z Berlina! Zresztą wracajcie, tam dalej już nic nie ma:) pozdrawiam i kciuki trzymam

wódz
wódz - 2008-09-03 13:08
ehh od 15 minut siedze i mysle co napisac.. i nic :) brak weny :) Pozdrawiam

Kacha
Kacha - 2008-09-03 14:04
A ja chciałabym w tym miejscu zaapelować do BARDZO ZDOLNEGO KULINARNIE taty Emilii:
Ja naprawdę bardzo proszę o przepis na tą zupkę morsko-owocową, bo chodzi wciąż za mną a ja nie jestem taka ZDOLNA JAK PAN i nie zrobię z głowy takiej samej!!!!
Proszę, błagam, help!
Tak w wolnej chwili, przy okazji..... co?
Tylko tak bardziej szczegółowo, z proporcjami, żebym zrozumiała :)))
Z głębokimi ukłonami - Kachna
PS.
Będę apelować do skutku ;)

Nika
Nika - 2008-09-04 10:52
witajcie, witajcie
Wreszcie dotarlam na owego bloga. Brawo! Pisac mi tu na bierzaco a i smsy z Polski sie znajda :D