Geoblog.pl    millagreg    Podróże    W drodze    Komarowo - potworowo

Komarowo - potworowo

Nowa Zelandia
Nowa Zelandia, Jackson Bay

W zwiazku z tym, ze mamy bardzo duzo czasu w NZ i nigdzie nam sie nie spieszy, odbilismy troche z glownej trasy i pojechalismy szukac pingwinow w Jackson Bay. Niestety ekipy nie zastalismy, za to przywitaly nas miliony much-mutantow, agresywnych krwiopijcow. Ja plakalam i wrzeszczalam na intruzow, Grzechu zostal prawie zywcem pozarty w toalecie, ale nie poddal sie i poszedl szukac pingwinow. Ja zostalam i niechcacy zalapalam sie na powrot rybakow, z ogromnym polowem. Nie wiemy jak po polsku sie nazywaja, ale sa to najczesciej spozywane ryby w NZ (blue nose fish). Polow trwal cztery godziny, a ryb nalowili jak dla armii wojska. Chlopaki zabrali sie po mesku do filetowania malych potworow. Resztki - wnetrznosci i skory lecialy za burte. Po chwili przyplynela wielka foka, ktora z ufnoscia psa zblizala sie do lodki. Chlopaki mowili, ze przyplywa po kazdym polowie - wie kiedy i cwaniara nigdy nie przyprowadza zadnych kolezanek :)
Byla w zazylych kontaktach z chlopakami, ktorzy do niej mowili, a ona popisywala sie skokami i plywaniem na plecach :)

myszka
myszka - 2009-03-02 08:56
Wlasnie przed chwila skonczylam czytac Waszego bloga, zajelo mi to dobre pare dni, ale czytalam i ogladalam zdjecia z zapartym tchem! A teraz juz bede sledzic na biezaco :)Serdecznie pozdrawiam i zycze powodzenia!

STRUSIE z wyspy WOLIN
STRUSIE z wyspy WOLIN - 2009-03-02 15:03
Coś dla Jorgusia,parę ładnych lat bujał się na rybakach.Do dzisiaj świetnie filetuje rybki:)Całuski.

katrins
katrins - 2009-03-03 21:38
Nie ma to jak świeże rybki...