Geoblog.pl    millagreg    Podróże    W drodze    Home sweet home :)))
Zwiń mapę
2009
12
maj

Home sweet home :)))

 
Polska
Polska, Zielona Góra
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 70564 km
 
No i wrociliśmy na łono ojczyzny :)
Przez Madryt, gdzie zatrzymaliśmy się na jedna noc, dotarliśmy do Berlina, a dalej wiadomo.
Skończyło się nasza PIERWSZA podroz dookoła Świata – pierwsza, mamy nadzieje nie ostatnia :). Siedzimy sobie już w domku, mamy cieplej wody pod dostatkiem, cisnienie z prysznica jest tak ogromne ze az strach :)) jesteśmy najedzeni kotletami i ogorkami od mamusi, ( chociaz ja mam chorobe zoladkowa i chyba odzwyczailam sie od sterylnej kuchni :)) wspominamy i już nie wierzymy, ze to wszystko się skończyło, ze się w ogole odbylo, ze tam byliśmy i tyle przeżyliśmy.

Konczy się nasze pisanie, blogowanie, zdjęć pokazywanie. W związku z tym chcielibyśmy się jakos pożegnać, powiedziec papa, pieknie było, itd… No bo byloooo, oj było fajnowoooo :)
Dziękujemy tym którzy czytali, kibicowali, „byli” z nami przez te osiem i pol miesiaca. Milo było wiedziec, ze ktos czyta i zaglada czasami. Tak naprawde, gdyby nie Wy, to pewnie nie pisalibyśmy tego wszystkiego tak dlugo, a nasze dziennikowanie kończyłoby się w naszym dzienniczku :) Blog był dla nas swietna zabawa z miesiąca na miesiąc coraz bardziej wciągał, (Grzechu posadzil mnie nawet o uzależnienie się) chociaz zdażyła się nie jedna afera :)) ale wszystko dzis wspominamy z uśmiechem.
Dziękujemy za Blog Roku :)), za glosy na nas oddane, za kibicowanie :))
Dziękujemy za maile i smsy od niektórych z Was, z info co słychać, co tam w naszym pieknym kraju :). Zawsze, kiedy któreś z nas dostalo smsa, to była wielka walka, kto czyta pierwszy :)
Chcielibysmy zrobic mala wystawe fotograficzna, ale musimy pomyśleć jak tu zebrac na nia fundusze:). Jeśli się uda na pewno, damy znac na blogu.
Tymczasem oddajemy się wirowi przygotowan ślubnych :). Zaproszenia już zostaly zamówione w Ekwadorze, kiecki i gajeru przez neta nie dalo się przymierzyc :)

Milaron: chciałam podziękować Grzechowi, który wytrzymal ze mna te 8,5 miesiaca, był, trzymal za reke, podawal i dźwigał ciezki plecak i po prostu zwyczajnie BYŁ :)
G: łatwo nie było :)

Przyjechal doniec i bajki toniec…
Bajlaaaa

P.S. Jeśli macie do nas jakies pytania związane z podroza, piszcie do nas na maila, zawsze będziemy starali się pomoc.
P.S.2. Jeśli ktos ma ochote zasponsorowac nam podroz w druga strone globu, jesteśmy bardzo chetni :)))))))
P.S.3. Teraz to juz tylko do garow i moze kiedys do pieluch :)
P.S.4 AAA jeszcze zapomnielismy powiedziec, ze zostalismy zaproszeni 19 maja do Polskiego Radia Euro, gdzie bedziemy sie wypowiadac :))) miedzy godzina 12.30 a 13.30
:)). Radia Euro mozna sluchac min tu : http://www.polskieradioeuro.pl/.

Pierzasci.

 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Komentarze (33)
DODAJ KOMENTARZ
Mario
Mario - 2009-05-14 02:27
Kochani dziekujemy Wam Bardzo za wszystkie przygody które po części mogliśmy przeżywac razem z Wami, dziękujemy za to że wytrwaliście, dziękujemy za czasami "za długie" opisy, wiecie chyba o który opisik chodziło (ale przeczytałem na 2 razy cały)
Wszystkiego Dobrego na Nowej Drodze Życia... Ania & Mario z Rzymu
 
Polski Peruwiańczyk
Polski Peruwiańczyk - 2009-05-14 02:59
Gratuję Wam bardzo z całego serca. I dziękuję równie mocno.
 
białenadczerwonym
białenadczerwonym - 2009-05-14 07:29
Późno dołączyłem do grona Waszych czytelników, ale potem to zawsze i z wypiekami. Pięknie dziękuję i za opisy i za genialne zdjęcia ( nie tylko wystawa, ale i album by się przydał). Życzę Wam pięknego ślubu i małżeństwa równie ekscytującego co ta wspaniała podróż. Uśmiechy!
 
VIOLA
VIOLA - 2009-05-14 08:22
Super blog! Szkoda że to koniec.Życzę wam dobrego życia.
 
kiclaw
kiclaw - 2009-05-14 08:28
Jak to? Już??? Tak po prostu sobie wróciliście, jak gdyby nigdy nic? :(
 
kiclaw
kiclaw - 2009-05-14 08:40
Aha, wrzućcie jakieś zdjęcia ze skuterem :)
 
castaway25
castaway25 - 2009-05-14 09:01
szkoda ze to juz koniec:(ale było rerwelacyjnie.Dzieki wam przyjemnie mjały nam ranki i wieczory;).Jedna podróż sie skonczyła, za chwile zacznie sie nastepna i zycze by trwała do konca zycia:)pojawi sie jeszcze pewnie ta trzecia poslubna:).ZYCZE WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA,nie skręcajcie z niej a jak juz to razem:).
Dzieki ze fajnie pokazaliście nam świat:)pełen szacun za wytrwałośc i odwage

ps.fantastycznego ślubu i zabawy weselnej:) pozdrawiam
 
sorrisole@gmail.com
sorrisole@gmail.com - 2009-05-14 09:14
Wszystko dobre co sie dobrze konczy. Tylko co tu czytać przy porannej kawie? ;)
Może napiszecie książkę podróżniczą z waszej wyprawy? Ja z pewnością kupię! :)
Pozdrowienia i wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;)
 
BPE
BPE - 2009-05-14 09:19
Wspaniała podróż (myslałam, że to jeszcze nie koniec....., a tu takie rozczarowanie:-)
Wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia - na pewno wspaniałej, bo beczkę soli to już razem zjedliście w tej podróży.
Goraco pozdrawiam i zyczę następnych ciekawych podróży
 
 Wojtas
Wojtas - 2009-05-14 09:34
Jak to?! Już koniec lektury :( Pozdrawiam,
 
dzenis:)
dzenis:) - 2009-05-14 09:37
hej, czytalam blog od poczatku, za plecami szefa, oczywiscie:))strasznie wam zazdroszcze...
Trzymajcie sie i zycze wam, zebyscie niedlugo znwou udali sie w podroz:)
 
GRAZA
GRAZA - 2009-05-14 09:50
faktycznie, szkoda ze juz koniec, bylam z wami od poczatku. dziekuje za cudowna podroz. czytajac i ogladajac czulam ze jestem tam z wami i to wszystko tez ogladam, a podroz, ktora teraz rozpoczynacie, niech trwa lata i zeby byla piekna, madra,szczesliwa, zdrowa i dobra, i pelna milosci same serdecznosci przesylam, DZIEKUJE
 
Kacha
Kacha - 2009-05-14 10:32
Nic dodać, nic ująć ;)
 
El Spectator
El Spectator - 2009-05-14 10:47
GRATULACJE ! śledziłem Was od Irkucka i jedyne co mogę powiedzieć to FULL RESPECT !!
Super podróż i relacje ! P.S jak wytrzymaliście ze sobą tyle sam na sam to małżeńska przyszłosć przed Wami jest tylko świetlana ! Bravo i powodzenia !
 
leo
leo - 2009-05-14 12:31
a teraz to tez jak w bajce.. i zyja dlugo i szczesliwie :)
 
asik
asik - 2009-05-14 14:00
no nie smutno bez bloga teraz bedzie! lepszy od wszytskich seriali ;) musicie szybko gdzies znowu wyjechac ;)
 
aziuka
aziuka - 2009-05-14 14:53
Co ja teraz bede w pracy robiła???????????moze zrzucimy sie wszycy na kolejna podróż? Pierzaści w Afryce?! hhmmmmm......
 
Mag
Mag - 2009-05-14 15:53
Eh.. szkoda, że już koniec :( Ale dzięki za naprawdę niesamowite relacje!!
Powodzenia!!
 
CKris
CKris - 2009-05-14 18:39
Dziękuje za Wasze piękne zdjęcia z miejsc tak bardzo niedostępnych okraszone w dodatku klimatycznymi, magicznymi i często bardzo zabawnymi opisami sytuacji oraz miejsc, które zwiedzaliście (przy okazji ja również - chociaż w nieco mniejszym stopniu;) ). Ten Blog jest dla mnie z pograniczna bajki, tylko szkoda, że ta bajka się już skończyła, ale inspiruje mnie ten świat, który mi pokazaliście do tego, by samemu doświadczyć i może kiedyś opisać co może mnie spotkać w wielkim i jakże pięknym świecie. Dla Nas czytelników bajkowe opowiadanie się skończyło (obyście jeszcze kiedyś zechcieli napisać podobną :] ), ale dla Was czego Wam serdecznie życzę niech bajka będzie stale obecna w Waszym życiu. Pozdrawiam Krzysiek.
 
Ula
Ula - 2009-05-14 21:25
Śledziłam Was od Chin. A tu niespodziewany koniec... Dzięki z opisy i cudowne zdjęcia. Coś czuję, że długo nie usiedzicie na miejscu.
Czekam na wystawę i kolejne relacje z podróży. Powodzenia!
 
katrins
katrins - 2009-05-14 21:37
Cieszę się bardzo, że jesteście już w domku..cali i zdrowi! Dla mnie czytanie Waszego Blogu i śledzenie pieknych miejsc, gdzie byliście było cudownym natchnienim dla duszy i za to Wam dziękuje! A co do podróżowania, to na pewno już planujecie następne wyprawy...Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w Karpaczu.
 
Ewka
Ewka - 2009-05-15 09:37
O niee... i tym samym zakończyła się jedna z porannych przyjemności przy kawie. Dziękuje Wam ja również... wspaniałe opisy, jeszcze wspanialsze zdjęcia. Było bosko podróżować z Wami. Wszystkiego najjjlepszego Wam życzę i kolejnych podróży koniecznie!!!!
No i ja również czekam na wystawę zdjęć - koniecznie we Wrocławiu:)
 
danmack
danmack - 2009-05-15 16:16
nonieno,

szok, witamy w Polszy!!
 
mamita
mamita - 2009-05-15 20:30
Ale szkoda że to już koniec..:(
Zainspirowaliście nas swoją przygodą,więc myśle że jak cos to do was napiszemy o porady,ale dopiero gdzies za 2 lata,bo teraz to ja w pieluchach jestem.Chociaż mówię ci Milla macierzynstwo to tez wspaniala przygoda...
Całuję was serdecznie,buziaki,xxx
 
dorcia
dorcia - 2009-05-16 11:46
o jezu! to Wy juz w domu? az mam ciarki jak czytam to pozegnanie:( czytm sobie ostatnie przezycia, ogladam fotki a tu nagle Polska! nie moglam uwierzyc. zycze Wam kolejnych podrozy dookola Świata. z pewnoscia to nie byla ostatnia. Jak trzeba bedzie zajme sie dziecmi!:) blog jest cudowne. zdjecia piekne. na wystawe przyjade!Miska masz materialu na konkursy fotograficzne do konca zycia chyba. caluje Was goraco i milych przygotowan do tej wielkiej chwili;)
 
sypkarola
sypkarola - 2009-05-17 03:54
Wspaniale opowiesci i zdjecia! Szybko minelo...ale za to ile wspomnien i przygod! Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego najlepszego:).
 
Bialy Łeb :-))
Bialy Łeb :-)) - 2009-05-17 20:58
A gdzie zdjęcia z ostatniego przystanku podroży - Sweet Home? :-))
 
fani
fani - 2009-05-18 11:49
No wlasnie czekamy na usmiechniete zdjecia Sweet Home !!!!!!
 
dorcia
dorcia - 2009-05-18 11:51
A i chcemy zdjec ze skuterem i ze sweet home. :) nalezy nam sie, kochamy was!!!!
 
kukurytdza
kukurytdza - 2009-05-18 11:53
Kurcze tak bardzo bym chciala was posluchac jutro w tym radiu ale o tych godzinach pracuje :( Moze bedzie powtorka w weekend albo gdzies te wywiad wrzucicie np na youtube i podacie nam link?? PLEASE. Czekam rozniez na zdjecia sweet home i sweet skuter.
 
kwadrans_po
kwadrans_po - 2009-05-19 13:58
Śledziłam Waszą podróż od samego początku :)
Dziękuję za siedzenie do 3 w nocy z nosem przy monitorze :)
Dziękuję za wspaniałe zdjęcia- zwykłe, niezwykłe, ruszające za serce...
Dziękuję, że dotrwaliście do końca w pisaniu owego bloga :)
 
ES
ES - 2009-05-19 21:11
wierze wam, ze to jak sen ja tylko czytalem i ogladalem Wy byliscie tam NAPRAWDE
jak bedzeicie zapominac chetnie Was uszczypne:)- zycze przygöd w Domowych pieleszach
 
radom
radom - 2009-06-12 12:54
Tylko pozazdrościć, może i mi się kiedyś uda tak popodróżować.
 
 
millagreg
Emilka i Grzesiek ...
zwiedził 7.5% świata (15 państw)
Zasoby: 87 wpisów87 778 komentarzy778 2479 zdjęć2479 2 pliki multimedialne2
 
BLOG ROKU 2008
Moje podróże
25.08.2008 - 01.02.2011
 
 
17.07.2010 - 17.07.2010